a brand new home
case
De Europese tak van Foot Locker verhuist naar Utrecht. En niet zomaar Utrecht, maar naar het hart van de stad, in Creative Valley. Een hoogwaardige werkplek voor meer dan veertig jonge bedrijven. Een upgrade, als je het ons vraagt.
Het kan een uitdaging zijn om deze transformatie te visualiseren. Vragen als: waar is de ingang, waar kan ik koffie halen en hoe werkt het met vergader- en lunchruimtes, komen naar voren.
Foot Locker vroeg ons om deze vragen op een creatieve manier te beantwoorden, zodat eventuele onzekerheden over de nieuwe ruimte worden weggenomen en medewerkers enthousiast worden om naar hun gloednieuwe kantoor te gaan!
Een nieuw kantoor moet volgens ons door de ogen van een werknemer worden gezien. Daarom kozen we ervoor om het verhaal vanuit hun perspectief te vertellen. Met behulp van een coole helm creƫerden we een Point of View (POV) video. Alsof je zelf op kantoor bent. Om het dynamisch en geloofwaardig te maken, vroegen we Foot Locker-collega Dilan om de hoofdrol te spelen, zodat je het kantoor echt door de ogen van een Foot Locker-medewerker ziet. Urban, leuk en helemaal van deze tijd. Alles met de juiste boodschap in gedachten.
“Het POV-concept was een geweldige creatieve vondst. Het script bood ook een duidelijke basis. Het was fijn om te zien dat de suggesties die ik gaf, zijn verwerkt in het eindproduct. Het eindresultaat is echt indrukwekkend. Het is informatief, de tone of voice is passend, de branding is on point en het ziet er gewoon professioneel uit. Het in aparte clips aanleveren is ideaal.”
Rosa Van Holten, HR Foot Locker