Spring naar content
HAN University of Applied Sciences

the beginning of a lifelong passion for being healthy

case

De HAN Academie voor Sport en Bewegen is een van de hoofdspelers in het bevorderen van sport in Oost-Nederland. Ze maken deel uit van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) en hun belangrijkste doel is gericht op onderwijs, onderzoek, topsport en diverse maatschappelijke doelen rondom fysieke activiteiten, gezond leven en gelijke kansen.

De academie vroeg ons om met hen mee te denken over het volgende onderwerp: “We hebben een videocampagne nodig waarin diversiteit, het bereik van het onderzoek, de mensen, de maatschappelijke impact, sportieve prestaties en het uitgebreide netwerk waarin de HAN een cruciale rol speelt, aan de wereld worden getoond.”

– “Hey jongens, kunnen jullie deze boodschap omzetten in een uitlegvideo?”
– “Zeker, laat dat maar aan ons over. Maar laten we het niet in een uitlegvideo veranderen.”

De klant is niet de koning, het doel is leidend. En dit verhaal vroeg niet om een standaard uitlegvideo, maar iets tussen een uitlegvideo en een gewone video in. Dit concludeerden we na een grondige analyse van de doelgroep en het verhaal van de academie. Wie zijn de mensen die we in beweging willen krijgen?

doelgroep

Onze doelgroep bestond uit iedereen in en rond het netwerk van de universiteit. Dat betekent (internationale) studenten, onderzoekers, directeurs, sportorganisaties en andere sportieve partners en belanghebbenden.

Doel: HAN uit de schaduw laten treden en de doelgroep laten zien welk belangrijk werk ze doen, zowel regionaal, nationaal als internationaal. Ze waren klaar om hun werk te delen.

resultaat

Een merkfilm die in elke vorm aansluit bij het karakter van de academie: dynamisch, jeugdig, energiek, veelzijdig en ambitieus. Alle creatieve elementen moesten samenkomen om deze emoties over te brengen.

Daarom hebben we individuele aandacht besteed aan alle aspecten – tekst, voice-over, geluidsontwerp, camerawerk, animatie en montage – en deze zorgvuldig op elkaar afgestemd. En als we het zelf mogen zeggen (HAN zei het ook), het resultaat was geweldig.

office tingly foto-16
DSCF1013
versuni bts foto-6
office tingly foto-31
HycorShoot-32

drop a line